Elden Ring’i İlk Oynayışta %100 Tamamlayabilir Misiniz?

Elden Ring’i İlk Oynayışta %100 Tamamlayabilir Misiniz?

Oyun görüntüleri ve geliştirici yorumları arasında, From Software'in Elden Ring pazarlaması, hayranların oyunun ne kadar büyük olduğuna dair bazı beklentileri formüle etmelerine yardımcı oldu.

Oyun görüntüleri ve geliştirici yorumları arasında, From Software'in Elden Ring pazarlaması, hayranların oyunun ne kadar büyük olduğuna dair bazı beklentileri formüle etmelerine yardımcı oldu. O zaman Elden Ring'in büyük açık dünyasının üstüne, tek bir oyunda her şeyi görmenin ve yapmanın imkansız olması sürpriz olmamalı.

Oyunun ilk ortaya çıktığı 2019'da From Software, Elden Ring'i stüdyonun bugüne kadarki en büyük oyunu olarak lanse etmişti. O zaman sadece tanıtım fragmanı gösterildiğinde ortaya çıkacak böyle bir ifade, oyuncuları iki yıl boyunca daha fazla bilgi sonunda 2021 yazında gelene kadar tuttu. Bu olduğunda, hayranların beklentileri neyse ki Elden Ring'in yönetmeni olarak doğrulandı, Hidetaka Miyazaki, From Software'in önceki açıklamasını, gerçekten de stüdyonun en büyük oyunu olduğunu doğruladı. Miyazaki'ye göre, çok fazla sapma olmadan yaklaşık 30 saat oynuyorlardı, bu da ana içeriğin tek başına potansiyel olarak oyuncuları tamamlamak için en az 30 saat sürebileceğini ima ediyor.

elden-ring-oynanis-fragmani-1623362689-makrokedi.jpg

30 saatlik bir oyun ilk oynanışta biter mi?

Elden Ring'in yapımcılarından biri olan Yasuhiro Kitao ile yapılan bir röportajda, oyunun %100 tamamlanması için birden fazla oynanış gerektireceğini doğruladılar. Röportaj, Kitao'nun Elden Ring'in sistemlerini açıklayan bir sunum yaptığı ve çeşitli soruları yanıtladığı Taipei Game Show 2022'nin özel bir yayınından geliyor. Oyuncuların bir oyunda %100 tamamlamaya ulaşıp ulaşamayacakları sorulduğunda Kitao, "Pek sayılmaz. Teknik olarak, sona yakın dallanma noktaları olduğu için yüzde 100'e ulaşmak imkansız, ancak kesinlikle bitirmeye yakın olabilirsiniz." Ayrıca oyuncuların her şeyi yaşamadan oyunu bitirebileceklerini de detaylandırıyorlar.

Daha önce From Software oyunlarını oynamış olanlar için bu bilgi muhtemelen bir şok olmadı. Bu röportajda Kitao, daha eski From Software oyunlarının da öne çıktığı tekrar oynanabilirliğe odaklanıyor. From Software'in son başlığına bakıldığında, Sekiro: Shadows Die Twice, çoğu oyuncuların belirli öğeleri bulmak, belirli NPC'lerle konuşmak ve belirli patronları yenmek gibi görüntülemek için bir avuç belirli adım ve eylem gerçekleştirmesini gerektiren birden fazla son içeriyordu. Pratik olarak, orijinal Demon's Souls'a geri dönen her Souls oyununda birden fazla son bulunuyor, bunlar keşfedildikçe de oyun bitebilir.

2021'de Miyazaki tarafından Elden Ring'in birden fazla sonu olduğu ve elde etmede genellikle oldukça açık uçlu oldukları doğrulandı. Belki de bu, Elden Ring'in oyun sonu kararlarına koleksiyon tarzı sonlara öncelik verdiği söylenebilir; bu, oyunun ne kadar büyük olması gerektiği düşünüldüğünde mantıklı olacaktır. Daha doğrusu, Miyazaki, ister oyunun ne kadar uzun sürdüğüne ister patronların sayısına bağlı olsun, bazı sonlara ulaşmanın birden fazla yolu olduğunu öne sürüyor.

İlgili Haberler
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.