Hidetaka Miyazaki En Sevdiği Elden Ring Boss'unu Açıkladı (& Nedeni)

Hidetaka Miyazaki En Sevdiği Elden Ring Boss'unu Açıkladı (& Nedeni)

FromSoftware'in hit RPG oyunu Elden Ring'in direktörü Hidetaka Miyazaki, oyunun birçok patronundan hangisinin favori olduğunu ve nedenini açıkladı.

Yaratıcıların bile favorileri var ve son zamanlarda Elden Ring'in yönetmeni Hidetaka Miyazaki, Lands Between'de hangi patronu diğerlerine tercih ettiğini açıkladı. Şubat ayındaki ilk çıkışından bu yana, FromSoftware'in açık dünya unvanı, eleştirmenlerden neredeyse evrensel olarak yüksek puanlar alarak ve Elden Ring'i birçok kez öven Elon Musk'ın beğenilerini içeren devasa bir oyuncu tabanı elde ederek inanılmaz bir başarı ile karşılandı .

FromSoftware'in diğer birçok Soulslike oyununda olduğu gibi, Elden Ring'i en çok çeken şeylerden biri , oyunu yenmek için sadece 12 tanesinin zorunlu olmasına rağmen, 100'den fazla karşılaşma içeren geniş patron kadrosudur. Topluluğun Lands Between'i tam olarak deneyimlemesi için üç ayı olduğu için, oyunun tamamında bulunan patronlar, genellikle tüm oyundaki en zor dövüş olarak kabul edilen Malenia gibi itibarlarını sağlamlaştırmaya başladılar. Hatta bazı hayranlar, kafa kafaya savaşta hangisinin üstün olduğunu görmek için Elden Ring'in yarı tanrılarını birbirine düşüren bir mod da dahil olmak üzere, oyunun patronlarıyla daha benzersiz deneyimler sağlayan modları kullanmaya bile başladılar.

Ancak, favori patronlara gelince, bu büyük ölçüde kişisel tercihlere bırakılıyor ve yakın zamanda Elden Ring'in Hidetaka Miyazaki'si Xbox Wire Japan ile seçiminin Starscourge Radahn olduğunu paylaştı. Yönetmen Radahn Festivali'nin tüm durumunu beğendiğini gördü ve geliştirme ekibinin böyle bir savaş kavramını çok ciddiye almadığı bir zamanı hatırladığında güldü. Miyazaki, Grafted Godrick ve Blasphemy Lordu Rykard'ın kişisel ikincileri olarak hizmet ettiğini söylemeye devam etti.

Miyazaki'nin favori Elden Ring patronu lansmanından bu yana çok tartışmalı bir ilgi gördü. Oyunun çıkışından kısa bir süre sonra, Elden Ring'in Starscourge Radahn'ı birçok oyuncunun öfkesine büyük ölçüde sinirlendi. Karakterin bilgisi ve onu çevreleyen festival göz önüne alındığında, çoğu kişi generalin zor kalması gerektiğine inanıyor ve endişelerini yüksek sesle dile getiriyordu. Neyse ki, geliştiriciler bir şekilde dinledi ve Radahn'ın eski gücünün bir kısmını başka bir yamada restore etti.

Başta patronlar olmak üzere oyunlarındaki birçok unsurun büyük bir coşkuyla tartışılması FromSoftware'in tasarımının kalitesine işaret ediyor. Elden Ring bu trendi devam ettirdi ve hatta açık dünya oyun tasarımı ile yapılabileceklerin sınırlarını zorladı. Oyunun piyasaya sürülmesinden hemen sonra, çoğu kişi onu tüm zamanların en iyilerinden biri olarak selamladı ve bunu kesin olarak söylemek için henüz çok erken olsa da, Miyazaki'nin en son eserinin gelecekte endüstri genelinde bir etkisi olacağına dair bir kesinlik var.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.