Teardown İncelemesi

Teardown İncelemesi

Teardown, üstesinden gelmek için makul zorluklarla sonsuz kaotik eğlence sağlar, ancak tekrarlama ve yarı gerçekleştirilmiş kavramlar onu geri tutar.

2020'nin sonuna doğru geliştirici Tuxedo Labs , tamamen yok edilebilir dünyası nedeniyle bağımsız emsalleri arasında hızla öne çıkan ilk oyunu Teardown'ın Erken Erişim sürümünü yayınladı. Oyuncuların sallanma mesafesine girebilecekleri her şey balyozlar, pürmüzler ve buldozerler, vinçler, lüks arabalar, kamyonlar ve hatta tekneler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere çeşitli araçlar kullanılarak yok edilebilir. 2021 Bağımsız Oyunlar Festivali sırasında Seumas McNally Büyük Ödülü adayı ve Tasarımda Mükemmellik kategorisinde kazanan olarak kabul edilen Teardown , kendisini hesaba katılması gereken yıkıcı bir güç haline getirmek için mükemmel bir sahne hazırladı.

Teardown , başlangıçta düşmesi kolay bir oyundur. Fiziği söz konusu olduğunda şaşırtıcı miktarda ayrıntı sunan aldatıcı derecede güzel bir oyun. Odun gibi belirli malzemeler için, ateş gerçekçi bir şekilde yayılır ve nesneleri küle çevirir. Duman parçacık efektleri, alevler alevlenirken bile etrafını sarar ve geceleri özellikle şaşırtıcı görünür. Temel zorla kaldırılırsa binalar çöktüğü için silahlarla yapılan deneyler tatmin edici sonuçlar verir . Fırtınalar, bir binanın parçalarını alıp yangına neden olacak ani yıldırım çarpmalarını beraberinde getirebilir ve gelecekteki araç satın almalarıyla oyuncular, istedikleri her şeyi sanal olarak yapmak için çevrelerini değiştirmekte özgürdürler.

Teardown üç modla başlar. Oyuncuların bir dizi soygundan geçerek en büyük hırsız olmak için üst sıralara tırmanacağı kampanya . Oyuncuların rastgele ortamlara atıldığı meydan okumalara, kullanılacak sabit, belirli bir araç seti verilir ve atari tarzı hedefleri tamamlamaları gerekir. Ve grubun en iyi modu olan Sandbox, oyuncuların tamamen yükseltilmiş araçlara sahip olduğu ve istedikleri kadar yaratıp yok etmekte özgür oldukları, oyunun özgürlük, yaratıcılık ve deneme vaatlerinden en iyilerini ortaya çıkardıkları . Punch-Out'ta !! Terimler, Sandbox modu, sayım için herhangi bir rakibi devirmeye hazır Mike Tyson-esque büyük lig ağırbaşlısıysa, Kampanya modu, ne yazık ki, garip, kolayca yenilebilen Glass Joe'dur.

teardown-destroying-an-area.webp

Kampanya modu, kısa bir eğitim ve meçhul ana karakterin annesinden gelen, gaz faturasının ödenmesi gerektiğini ve paranın kısıtlı olduğunu bildiren bir e-posta ile başlar. Çaresiz, kahramanı şüpheli çeşitlilikte bir iş yapmak zorunda kalır - yakındaki bir alışveriş merkezindeki genel müdürün, alışveriş merkezinin yeni bir kanadının yerine inşa edilebilmesi için yıkılması gereken bir binaya ihtiyacı vardır. Bu basit yönerge ile oyunculara bir balyoz, bir sprey kutusu ve bir yangın söndürücüden oluşan ilk teçhizatları verilir ve oyunun ilk resmi görevi başlar.

Oyuncular, ortamları keşfederek ve değerli eşyalarını alarak veya isteğe bağlı hedefler gerçekleştirerek araçlarını yükseltmek için para alabilir, bu da onları ortalığı karıştırmada veya bir görevi tamamlamak için manevra kabiliyetini en üst düzeye çıkarmada çok daha kullanışlı hale getirir. Oyuncular araçların kilidini açtıkça, mümkün olduğunca fazla zaman kazanmak için bir kaçış rotası planlarken seçeneklerini genişleten metal ve plastik gibi malzemeleri manipüle edebilecekler. Birçok görev, bir alarm sisteminin kaçınılmaz olarak devreye girmesiyle doruğa ulaşır ve oyuncular, polis gelmeden bir dakikadan kısa bir süre önce, kaçak mallarıyla kaçış araçlarına ulaşmak zorunda kalacaklar.

teardown-hole-in-the-building.webp

Bir oyuncunun kampanyası boyunca, çok çeşitli hedeflere ulaşılması gerekir. Oyuncular kendilerini araç çalarken, binaları yıkarken ve hatta önemli bilgileri içeren kasaları bir daha asla gün ışığı göremeyecekleri denize atarken bulacaklar. Oyuncuların her bir hedef öğenin nerede olduğunu açıkça görebildikleri ve soygunlarını buna göre planlayabildikleri, her seviyenin tüm düzeninin yukarıdan aşağıya bir görünümü vardır ve her görevin sonunda, oyuncunun hareketlerinin kısaltılmış bir tekrarını görüntüleyerek bir kutlama ve başarı anı . Bununla birlikte, oyunun tam gövdeli bir kampanyadaki çabaları, çatlakların ortaya çıkmaya başladığı yerdir.

Teardown , bir "hikaye"ye ihtiyaç duymadan çalıştırılabilecek ve belki de çalıştırılması gereken bir oyundur. Ne yazık ki, bir görevi diğerine bağlayacak ve belirli olayların neden ve nasıl gerçekleştiğine dair artan bir tırmanma duygusu ve bağlamı sağlayacak bir şey olması gerekiyordu. Oyuncuların herhangi bir gerçek karakterle tanışmadığı veya herhangi bir türde sesli diyalog duymadığı, böyle bir özelliğin oyunun bir “hikaye” girişimini daha lezzetli hale getirmede uzun bir yol kat etmiş olabileceği yer burasıdır. Bunun yerine, oyuncular her görevden sonra ana üslerine gidecek ve çok, çok şey okuyacaklar.sürekli genişleyen müşteri listesinden e-postalar. Bazen, iki müşteri arasında, oyuncuların birinin paha biçilmez sanat eserlerini veya lüks arabalarını çalmasına veya diğerinin iş yerlerini mahvetmesine neden olan bir çatışma ortaya çıkabilir. Ardından, ilgili bahislerin ağırlığını hissetmek yerine, oyuncular aletlerini alacak ve benzer bir eşya avına çıkacak ve/veya büyük ölçüde boş, cansız seviyelerde bir yıkım yolu açacaktır .

Elbette, oyunun orta noktasında, oyuncuların titizlikle planlanmış planlarında bir anahtar atmak için ortaya çıkan robotik sürprizler var , ancak çoğunlukla, sadece oyuncu, onların araçları ve bir dizi hedef birlikte harmanlanmaya başlıyor. daha uzun oyun devam eder. Bir süre sonra, bir soygunun planlama ve yürütme aşamalarında etkileşime girecek veya hesaba katılacak diğer karakterlerin eksikliği şiddetle hissedilir ve bir insan unsurunun canlılığı olmadan bir soygun yalnızca hissedilir, ancak çok tatmin edicidir. Bir Hitman veya Payday'de , görev başarılarına veya başarısızlıklarına karşı hissedilir bir heyecan vardır; Toprağın düzenini öğrenmek, bir kaçış yolu bulmak ve bir plan çok yanlış gittiğinde doğaçlama yapmak insanı tatmin eder. Sökmek'nin kampanyası, bu süreci, yıkıma dayalı kargaşanın yanında rafine edilmek yerine ikincil hissettiriyor. Muhtemelen mesele bu, ancak oyunu tam teşekküllü bir oyundan ziyade, son derece eğlenceli olsa da, yüceltilmiş bir teknoloji demosu gibi hissettiriyor.

Yan görevler ara sıra ortaya çıkıyor ve işlemlere çeşitlilik katmaya çalışıyor. Oyunun soygun bileşeni gibi, bazı yan görevler de yetersiz kalıyor, çünkü özellikle ahlaksız imha hizmetinde olmayan herhangi bir şeyin kontrolleri değişken ve belirsiz. Birinin garajına bir buldozer sürmek veya ulaşılması zor bir noktaya ulaşmak için bir forklift kullanmak yerine, oyuncular kendilerini birinin en iyi zamanını geçmek için bir yarışa girerken bulacaklar ve arabalar sanki her zaman kalın bir zeminin altındaymış gibi hareket edecekler. buz tabakası.

teardown-snowy-plains.webp

Teardown , güçlü yanlarını kullandığında harika bir oyundur. Tuxedo Labs , yıkımın ekmek ve tereyağı olduğu ve bu cephede sonsuz övgüyü hak ettiği Red Faction: Guerrilla'yı anımsatan bir oyunun teknik harikasını yarattı . Hiçbir şey, bir binaya en zayıf olduğu yere patlayıcı atmak ve onun trajik bir şekilde yere düşmesini veya muhteşem parçalara ayrılmasını izlemek kadar ferahlatıcı olamaz. Bununla birlikte, bodur çeşitlilik ve soygunların azalan getirilerinden cansız kampanyaya kadar çevredeki tüm unsurlar, yükseklerinde yükselen ancak büyük yüksekliklerinden yavaşça inerken bunaltan düzensiz bir tahterevalli oluşturmak için Teardown'a karşı çalışır.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.