Resident Evil 4 Remake, RE4'ün En Tartışmalı Özelliğini Azaltıyor

Resident Evil 4 Remake, RE4'ün En Tartışmalı Özelliğini Azaltıyor

Geliştiricilere göre, Resident Evil 4 Remake, 2000'lerin başındaki aksiyon oyunlarında yaygınlaşan bir oyun mekaniğini terk edecek.

Capcom kısa süre önce Resident Evil 4 remake'in şimdiye kadarki en iyi görünümünü ortaya çıkardı , ancak geliştiriciler yeni oyunda ortak bir aksiyon oyunu mekaniğinin zar zor bulunacağını öne sürüyorlar. Resident Evil 2'nin yeniden yapımının 2019 sürümü , klasik korku oyununu modernize etti ve uzun süredir devam eden seriye birçok yeni hayran kazandırdı. Ancak bazı hayranlar, geliştiricilerin ertesi yıl piyasaya sürülen Resident Evil 3 remake ile bazı hatalar yaptığını hissettiler . Umarım, bu hatalar Capcom'un bir sonraki beklenen yeniden yapımında tekrarlanmaz.

Capcom, tartışmasız en popüler RE oyunlarından birini yeniden yapıyor; o kadar popülerdi ki, bazı hayranlar RE4'ün modern bir yenilemeye bile ihtiyaç duyduğuna şüpheyle baktı. Oyun, 2005'te Nintendo GameCube'de piyasaya sürülmesinden bu yana defalarca yeniden piyasaya sürüldü. Yakın zamanda bir Resident Evil vitrini sırasında yeniden yapılanmaya daha iyi bir bakış, bazı fikirleri değiştirdi ve proje için heyecanı artırdı. Şimdi, orijinal oyunu oynayan birçok kişi, Resident Evil 4'ün yeniden yapımının kaynak malzemede bazı kritik değişiklikler yapmasını umuyor.

Yapımcı Yoshiaki Hirabayashi, Resident Evil 4 remake'in neredeyse hiç Quick Time Events (QTE) olmayacağını açıkladı. Bilgiler, Capcom Yapımcısı ile IGN ( Eurogamer aracılığıyla) arasında yapılan bir röportajdan alınmıştır . Röportaj sırasında Hirabayashi, " ...insanların QTE'nin ne olduğu konusunda farklı tanımları olduğunu kabul ediyor... Ara sahnenin ortasında düğmelere basmak için istemler olmadığını söyleyebilirim. " Bazı PS5 geliştiricileri, Şafağa Kadar gibi hala QTE kullanıyor 'sstüdyo, ancak QTE'ler, oyuncuları karakterleri etkileşimli bir ara sahnede anında ölümle karşılaşmadan önce belirli bir düğmeye hızlı bir şekilde basmalarını gerektiren 2000'lerin aksiyon oyunlarında popüler bir özellikti. Bazen bu durumlar, iyi zamanlanmış bıçaklı dövüş manevraları ve rezil kaya delme sekansları ile heyecan verici anlar sağladı. Aynı zamanda, düşen bir teber veya büyük kayalardan beceriksizce kaçmak için başka QTE'ler de yerleştirilecektir.

Bazı Hayranlar Resident Evil 4'ün QTE'lerinden Nefret Ederken Diğerleri Onları Seviyor

residentevil4remakeqtes.jpg

RE4'ün son oynanış videosu, Leon'un bütün bir düşman köyüyle mücadele ettiği rezil sahneyi gösterdi. Her köylü, orijinal versiyonda olduğundan çok daha ayrıntılı ve benzersiz görünüyor. Yoğun yeniden yapılanma oyunu, Resident Evil 4'ün şimdiye kadarki en kanlı RE oyunu olabileceğini kanıtladı. Oyuncular ayrıca, Leon'un daha önce ölümcül bir saldırıya hızlı bir düğmeye basarak karşı koyma konusundaki yeni yeteneğini gösteren bir dizide hantal Testere Adam'a daha iyi baktılar. Hirabayashi, röportajda, savaş sırasında hızlı bir şekilde zamanlanmış bir düğmeye basılmasını gerektiren ikinci derece anlar olacağını doğruladı. Yine de, oyuncuların hayati bir ara sahnenin ortasında yanlış düğmeye basmaktan endişelenmeleri gerekmeyecek.

Capcom, yaklaşan Resident Evil 4 yeniden çevrimi hakkında hayranları heyecanlandırmak için doğru hamleler yapıyor gibi görünüyor . Oyunun çıkışına altı aydan kısa bir süre kaldı ve hem RE Remakes hem de Resident Evil Village'ın Switch'te piyasaya sürülmesiyle Resident Evil hayranlarının sabırsızlıkla bekleyecekleri çok şey olmalı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.